25. august 2016

Forberedelser




Om ikke så lenge er det strikkefestival på Lurøy, og jeg skal opp og holde strikkekåseri og en liten workshop om hvordan jeg laget vepsejakka, så flere kan teste teknikken med grafisk intarsia. Så akkurat nå strikker jeg litt småtterier så jeg har noe å vise frem, og finpusse litt teknikk, og forhåpentligvis er det flere som går derfra med nye ideer de vil teste ut selv. 


27064096493_c754461208_k

Vi rekker ikke strikke en sånn jakke (særlig fordi jeg ikke har skrevet mønster...), men noen småtterier rekker vi! Så jeg satser på at folk tar med seg litt restegarn og pinner (stor sjans for at folk har det på srikkefestival...), og litt å tegne med, og så har vi det fint.


2 kommentarer:

  1. Artig! Den vepsejakken er jo superflott, og det er gøy å lære nye teknikker. Lykke til! :)

    SvarSlett
  2. Lykke til!
    Skulle gjerne vært der...

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.