15. januar 2017

Vinneren av vakkergarnet!



God søndag! 

Så hyggelig at så mange var interessert i det fine angora-og merinogarnet jeg har fått fra Utistu på Gikling! Det kan absolutt anbefales rundt halsen. 

For å ikke holde dere på pinebenken lenger, og for at jeg skal få tatt meg en tur ut i det fine været, så kommer vinneren her! 


Har veldig lyst til å strikke Pebble beach til en venninne ��




Gratulerer til CJKISSA som får garn og mønster i posten, (og gratulerer til en venninne av henne som kommer til å få et sjal, tydeligvis. Her gleder vi flere i samme smell!) 

Ta kontakt med meg på meretemonster@gmail.com, så jeg får en adresse å sende til. 




1 kommentar:

  1. Ble flere heldige her, ja. Gratulerer til både vinneren og venninnen! :)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.