19. januar 2018

Begavet

IMG_20180119_172937

Jeg feiret en forsinket førtiårsdag med å samle noen av de mange bra damene i livet mitt. Og
ble begavet i fleng med gavekort på kulturkveld, teaterbiletter, nydelig vase, skytetime, god drikke, bilde og håndlagde gaver. Jeg digger gavekort på ting å gjøre sammen, for det betyr jo å ha fine ting å se frem til utover våren.

Og jeg digger håndlagede gaver! Jeg fikk masse garn, og garn og oppskrift til votter, et kult strikkenett fra Probat med passende tekst... , og jeg fikk gaver folk hadde brukt tid på å lage selv! Det å lage noe til en ivrig strikker er jo skummelt, men egentlig ikke, fordi strikkeren vet hva som ligger bak av tid og omtanke.

Jeg fikk en supermyk hals i hekleruter fra Hobbyugla, og og heklede kjøkkenhåndkler med matchende kluter fra @oppskjørta, noe som passer veldig bra, siden jeg ikke er så tålmodig med heklinga mi. 

 @ribbestrikk hadde kikket i Ravelrykøen min, og funnet et luemønster (Beeswax hat)  som jeg likte, men som jeg ikke hadde strikket ennå. Suksess! Da vet hun jo at jeg liker den allerede før jeg fikk den. Jeg skal jommen snoke i Ravelrykøen til andre når jeg leter etter gaver. Mye inspirasjon å finne.

Tusen takk! Jeg har allerede tatt alt i bruk (ok, ikke all vinen og middagsinvitasjonen) og synes jeg er superheldig som får så mye fint med masse omtanke i.







4 kommentarer:

  1. Gratulerer på etterskudd! Heldig du som har så gode venninner og får så mye fint :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med vel overstått! Lua frister å strikke...

    SvarSlett
  3. Takk for en veldig koselig kveld, og jeg gleder meg til høsten! Men egentlig gleder jeg meg til en hel haug med ting før det som vi skal sammen.

    SvarSlett
  4. Grarulerer med overstått dag :) Så mykje fint du fekk.

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.